06 sierpnia 2015

Piekielny Tag 馃懣

Czyli dosta艂am nominacj臋 od Blue Spark z blogu blue-spark-books.blogspot.com
Postaram si臋 kr贸tko i na temat xd

1. Rogi - ksi膮偶ka, kt贸ra sprawi艂a, 偶e wszyscy uwa偶ali (b膮d藕 do tej pory uwa偶aj膮), 偶e jeste艣 niezno艣na/niezno艣ny. 

W sumie nie wiem. Ale powtarzaj膮 mi, 偶e za du偶o "Harry'ego Pottera", dlatego pewnie ta seria.

2. Skrzyd艂a - ksi膮偶ka, kt贸ra spowodowa艂a, 偶e odlecia艂e艣/odlecia艂a艣 do zupe艂nie innej rzeczywisto艣ci. 

Hmm... "Diabelskie Maszyny" lub "Percy Jackson" 馃挋

3. Grzech - ksi膮偶ka, w kt贸rej by艂y fragmenty erotyczne. 

Jako, i偶 za bardzo nie jestem pewna co do tego, podam "Hopeless" ;3

4. Woda 艣wi臋cona - ksi膮偶ka, kt贸ra cie doszcz臋tnie zniszczy艂a.

"Gwiazd Naszych Wina". Albo za艂ama艂a mnie "Geek girl" ;-;

5. Ogie艅 - historia g艂贸wnie oparta na nami臋tnym uczuciu bohater贸w.

"Delirium"

6. 666 - ksi膮偶ka,w  kt贸rej g艂贸wny bohater jest z艂ym bohaterem. 

Pierwsze skojarzenie to "Dotyk Julii", cho膰 Warner nie jest taki z艂y 馃槒

Nominacje:
superior-adiuvit-graviorem-lapsum.blogspot.com

Na razie tyle. Pracuj臋 nad nowym rozdzia艂em :D
~~GWMHJ

6 komentarzy:

  1. A ja ju偶 my艣la艂am 偶e to b臋dzie kolejny rozdzia艂 i si臋 przeliczy艂am :( no c贸偶... Nie pozostaje mi nic innego jak tylko czeka膰 ^^
    Pozdrawiam i gratuluj臋 nominacji ;)
    Ps. Jak b臋dziesz mia艂a czas zajrzyj do mnie http://silver-rose-of-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Hej :) Kiedy w ko艅cu ukarze si臋 nowy rozdzia艂? Bo nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsu艅
  4. Hej :) Kiedy w ko艅cu ukarze si臋 nowy rozdzia艂? Bo nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsu艅
  5. Hej :) Kiedy w ko艅cu ukarze si臋 nowy rozdzia艂? Bo nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsu艅