04 grudnia 2015

Rocznica bloga!

Dzisiaj jest 4 grudnia 2015, czyli dokładnie rok minął od kiedy 4 grudnia roku 2014 założyłam tegoż oto bloga. Jest to 12 miesięcy, 365 dni, 101 obserwatorów, 46354 wyświetleń i 328 komentarzy, a dla mnie tysiące powodów do uśmiechu.
I, jak się pewnie domyślacie, chciałam Wam podziękować. Że jesteście ze mną, wspieracie mnie komentarzami albo zwykłymi wyświetleniami. Prawdę mówiąc, nie spodziewałam się aż takiego odzewu i takich opinii, bo na te 328 komentarzy (góra 5 jest moich) tylko 2 są negatywne. To... jest po prostu szok. Jak mam być szczera to właśnie się popłakałam. To przez Was, doprowadzacie mnie do płaczu, zadowoleni? :')
Mam wypisywać szczególne podziękowania? Wydaje mi się, że to by była przesada. Poza tym te osoby wiedzą, że jestem im wdzięczna i żaden wpis tego nie zmieni.
Wasza,
~~Ginny Waters Morgenstern Hawthorne Jackson
*tak, cały podpis*
PS Wiem, że niektórzy spodziewali się rozdziału. Hahaha, nie ma tak łatwo! :D

1 komentarz: